"Lampa mojego autorstwa"

Dziś chciałbym opowiedzieć o moim ostatnim domowym projekcie. O lampie mojego projektu.
Od dłuższego czasu szukałam lampy do salonu. Jestem fanem dekoracji i moja przestrzeń mieszkalna zmienia się średnio raz na miesiąc, więc moja nowa lampa miała mi w tym intensywnie pomagać. Chciałam znaleźć produkt, który mogłabym modyfikować, zawieszać na nim wstążki, ozdobne dekoracje itp. Latem kwiaty, jesieniom liście, a na święta czerwone wstążki i szklane bombki.
Niestety poległam...
Stąd pomysł na zrobienie samodzielnie lampy.
Poniżej mój produkt ;) i przepis jak ją wykonać.

Podstawa lampy, czyli wieniec, nie stanowił problemu. Wiklinowa obręcz pomalowana białą farbą.

Ale jak to zrobić, aby świeciła. Przy tym podpunkcie zdolny mąż to podstawa.


Reszta to wstążki, ciekawe dodatki i drobne kwiatki.

I co najważniejsze świeci ;)
Gdybyście chcieli poznać więcej szczegółów, jak wykonać taka lampę piszcie.
Chętni pomogę i napiszę, gdzie zakupić niezbędne elementy.
Pozdrawiam serdecznie Marta MM

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dekoracje w kościołach - na co warto zwrócić uwagę?

Sezon ślubny 2017. Co modne, co dekoratorzy polecają?

Dekoracja ślubna Kubuś Puchatek