Kolory moja pasja - ŁOSOSIOWY RÓŻ

Dekoracje w pastelowych kolorach zawsze pięknie prezentuje się na ślubnych stołach. 
Dziś zaprezentuję dekoracje w tonacji łososiowy róż w połączeniu z bielą, 
kolorem kremowym, ekri i jasną zielenią.
Na początek bukiet ślubny z elegancką łososiową wstążką.


Na stołach natomiast umieściłam przepiękne bukiety w wysokich wazonach. 
Dla wzmocnienia eleganckiego efektu, wewnątrz umieściłam celofan. 
Całość wygląda przepięknie.


Białe pokrowce na krzesłach pięknie wyglądają na sali i dodatkowo 
podkreślają efekt ślubnej dekoracji.
A łososiowe szarfy dodatkowo nadają uroku naszej dekoracji.


Przed Parą ustawiłam płaski bukiet z pastelowych kwiatów.
Za Młodymi natomiast powstała piękna ściana z delikatnego tiulu, wstążek oraz delikatnych lampek.








Główne kwiat,y które wybrałam to białe margaretki, miętowe i limonkowe margaretki, łososiowe gerberki i astry oraz przepiękne eustomy w tonacji krem, ekri i jasna zieleń.
Całość wypełniana jasną zielenią.



Dla rodziców Pary Młodej w ramach podziękowań wykonałam kosze również w pastelowej kolorystyce. Do kompozycji dodałam też ciekawe zielone kuleczki.


A dla gości... mmmniam słodkie lizaki w formie podziękowań.
Pysznie....


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dekoracje w kościołach - na co warto zwrócić uwagę?

Sezon ślubny 2017. Co modne, co dekoratorzy polecają?

Dekoracja ślubna Kubuś Puchatek