Bukiet z broszek- Zielono mi ;)

Dzisiaj znów o moich małych działach sztuki. Opowiem Wam o bukiecie w zielonych tonacjach. 
Jak zawsze dodałam piękne materiałowe kwiaty, tym razem przygotowałam je w kolorach krem, ekri i biel. Nie zabrakło też romantycznej koronki. 
Do tła dopasowałam kryształowe broszki, małe i duże. Najpięknięjsza w formie łezki ma około 3 cm średnicy i jest na samej górze bukietu. Do kompozycji dodałam też małe lukrowane, rajskie jabłka i szklane gwiazdki. Nie zabrakło też broszek z perełek.
Na sam koniec do bukietu dodałam piękne ceramiczne serce z imionami Pary Młodej i ich datą ślubu. Ceramiczne serduszko w pięknym biało-lukrowym kolorze udostępniła mi Pracownia Ceramiczna HEHO.

Zwieńczenie bukietu kryształowa łezka.
Ceramiczne serce na tle dodatków.
Dodatek z imionami Pary to trwała pamiątka.
Oryginalne i ciekawe tkaniny
Nietypowe dodatki: kryształki, szkło, ceramika i lukier...

Bukiet można zamówić na naszej stronie internetowej www.dekoratorki.pl
Pozdrawiam serdecznie Marta MM

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dekoracje w kościołach - na co warto zwrócić uwagę?

Dekoracja ślubna Kubuś Puchatek

Sezon ślubny 2017. Co modne, co dekoratorzy polecają?