ZŁOTO I FIOLET - IDEALNE POŁĄCZENIE

Bukiety z tkanin i broszek to moja ostatnia pasja.
Dziś przedstawię mój ostatni projekt, bukiet wykonany z koralików w tonacji fioletowo-zielono-złotej upinane na jasno- fioletowym jedwabiu, z dodatkiem kompozycji ze złotych broszek.
Na początku koraliki chciałam umieścić, na drucianych patyczkach, finalnie jednak postanowiłam, że będą tworzyć idealnie równą kompozycję, więc wybrałam inną technikę upinania dodatków. Bukiet miał być też z samych koralików, ale czegoś mi brakowało. Same koraliki na delikatnej tkaninie wyglądały bardzo skromnie, jak na bukiet z broszek ;) Dlatego też w centralnym punkcie, wykonałam kompozycje z różnych broszek i pozłacanych liści.
Rączkę bukietu wykończyłam ciemno- filetową wstążką.
Efekt, sami oceńcie.
Równo ułożone koraliki i centralna złota kompozycja fot. Wojciech Jączyński
Bukiet za prezentowany był na styczniowych Targach Ślubnych. W połaczneniu z sukienką z tiulu, wyglądał idealnie. Do bukietu dodatkowo przygotowałam piękną broszkę/ spinkę z tkaniny i elementów pasujących do bukietu. Spinkę/ broszkę, można dodać do sukienki lub umieścić we włosach.
Spinka/broszka fot. Wojciech Jączyński
Bukiet i broszkę można zakupić na naszej stronie internetowej www.dekoratorki.pl
Pozdrawiam serdecznie  MMM

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dekoracje w kościołach - na co warto zwrócić uwagę?

Dekoracja ślubna Kubuś Puchatek

Sezon ślubny 2017. Co modne, co dekoratorzy polecają?